Я можу допомогти своїм учням стати цілеспрямованним таким чином :
-використовую навчання яке будуються саме навколо потреб учням роблячи диференціацію уруховуванням їхніх інтересів.
Я фасилітатор, бо я створюю матеріали які будуть направляти учнів у дослідженні.
Я можу розвити в учнях навички мислення вищих рівнів під час проекту ,бо я навчаю аналізувати,ставити запитання,допомогаю учням у пошуку відповідей на питання,розвівати логічне мислення.
Моє навчання назаваді стане упригоді для подальшої роботи,я можу поділитися з колегами моїми знаннями,наш тренінг був цікавим,подяка тренеру,програмі .
Тому іфективне використання ІКТ для підтримки і оцінюванне процесу навчання учнів стає провідним моментом у освіти.
-використовую навчання яке будуються саме навколо потреб учням роблячи диференціацію уруховуванням їхніх інтересів.
Я фасилітатор, бо я створюю матеріали які будуть направляти учнів у дослідженні.
Я можу розвити в учнях навички мислення вищих рівнів під час проекту ,бо я навчаю аналізувати,ставити запитання,допомогаю учням у пошуку відповідей на питання,розвівати логічне мислення.
Моє навчання назаваді стане упригоді для подальшої роботи,я можу поділитися з колегами моїми знаннями,наш тренінг був цікавим,подяка тренеру,програмі .
Тому іфективне використання ІКТ для підтримки і оцінюванне процесу навчання учнів стає провідним моментом у освіти.